3 juni 2014

Ändrade planer...

Det blev inget kettlebellspass på gymmet idag så jag hoppade in och körde en cykelklass på 25 minuter istället:) det var så kul att hoppa upp i sadeln och köra igen...det är trots allt 1,5 år sen jag slutade köra cykelklasser! 
Så, i sommar ska jag köra en cykelklass i veckan på Trim:) håll utkik efter dag och tid på sommarschemat som är på g! 


Innan passet hann jag träna själv också, körde två varv med:
15*Utfallssteg bakåt på bräda! Per ben...
15*Enarmsswingar med 14 kg kb (varannan arm....lite trixigt att få till bytet mitt i rörelsen men tillslut gick det fint) 
5*Smala armhävningar på tå...galet tungt! 
15*Rumplyft
8*Enarmsrodd med 16 kg kb...per arm!

Jag avslutade passet med plankan i Tabata-intervaller:) det är så gött att ha ett flyt i träningen och faktiskt känna att det händer saker och att man orkar mer! 

Nu, snart final i Biggest...bara en diskmaskin att tömma först:) 
Ha en fin kväll, 
-Linda-

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar