4 maj 2014

Jag har

försökt att torka tvätten ute idag men handen på hjärtat...det gick åt helskotta! Efter andra hagelskuren och efter att jag rätat upp torkställningen för att den blåst omkull tre gånger gav jag upp. Vi lyfte in hela konkarongen och hallen är nu belamrad med tvätt som torkar...tur att jag bara kört fyra maskiner idag då:) 

Men idag har det hunnits med två promenader:) först en kortis på tre km och sen en längre pw till Byråsens topp med Evelina! Längs stigar, elljusspår och grusvägar tog vi oss upp och när backarna kom kändes träningsvärken från fredagens pass...det var som om nöp mig i skinkan för varje steg jag tog! Vi fick ihop 10,9 km, så gött!

Så bra med sällskap! Prat, skratt och lätt att hålla tempot uppe:) plus att jag nog aldrig skulle våga ge mig ut i skogen själv! 

Frisk luft, trötta ben och fötter som traskat nästan 11 km i halvblöta skor...nu är man lite mör:)  

Ha en fin kväll, 
-Linda-

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar