31 maj 2014

13,5....

Ibland kan jag fundera "varför i hela friden har jag kommit på att jag ska göra det här?" Oftast gäller det när jag har en svacka i ett träningspass...så idag, efter (en massa) gofika på Helmers kompis tre-års kalas bestämde jag mig gör att springa till Hånäset....och den där tanken kom några gånger kan jag lova! 

 Precis före första steget mot Hånäset från Hole...ovetande om att jag skulle hamna i tre (!) regnskurar och att Runkeepern skulle strula de fyra första kilometrarna....grr! 

Det är rakt, rakt och rakt när man tar den här turen. Man kan lätt säga att pannbenet får jobba lite! 

Tyngerakan...3 km raksträcka! 

Men nu är det gjort! 13,5 km är avklarade och tiden blev blygsamma 1 timme och 28 minuter. Så nu har jag en tid att slå till nästa gång, förhoppningsvis blir det utan regnskyddspauser under diverse björkar längs vägen:) 

Ha en fin kväll! 
-Linda-

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar