1 april 2014

2 pass och pass nr 2!

Tisdagar är min dag på gymmet:) oftast försöker jag hinna med ett pass innan mitt kettlebellpass men det är inte alltid det hinns med... Men idag hanns det:) dubbelpass tom! 

Sprang på nr2 i Röhnisch Running school, 10 min jogg/10 min 5.30 tempo/10 min jogg....det var drygt kan jag lova! 
Direkt efteråt körde jag förra tisdagens pass och snabbaste varvet gick på 4.20:) men fy vilken håll jag hade sista varvet....testa det, kul och ett perfekt hemmapass:) 

Wall sitten känns efter 80 jumping jacks, trust me! 
 
Trött i kroppen och snabb omladdning för kettlebellspasset:) idag testade vi ett litet annat upplägg! Passet består av 10 stationer och första varvet körde 1 min jobb/30 sek vila, varv 2 drog vi upp tempot och körde 30 sek jobb/15 sek vila/30 sek jobb....så kul:) tack ni som kom och grymt jobbat idag, ni körde verkligen järnet! 

-Linda-

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar