29 april 2014

Tisdag A.K.A gymdag:)

Åkte till gymmet för att hinna köra ett pass innan mitt kettlbellspass och det hanns med kan jag lova:) 
Värmde upp med att ro 2000 meter på dryga 9 minuter och sen körde jag igång dagens utmaning: 
Plankorna och armhävningarna var riktiga killers efter uppvärmningen i roddmaskinen...tre varv och sen fick det vara nok! Men å andra sidan...tre varv betyder totalt nio minuter plankan:) 

Andra passet blev ett spontanpass då vi slog ihop kettlebellspasset med Trim Flex pga för många avhopp på mitt pass...då fick även jag vara med på ett pass med instruktör:) gu va kul det var och jobbigt! Stabilitet, styrka och ännu mer plankor...på sidan med benlyft, roterande och i pik med fötterna i trx-band! 

Så nöjd efteråt, vilken genomkörare:) 
Nu är jag lite mör kan jag lova och det blir soffan resten av kvällen:) ha en fin kväll! 

-Linda-

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar