26 april 2014

Köpt och löpt:)

Idag provade jag mig verkligen fram till vilken sko jag skulle ha! Sprang i en neutral löpsko på löpbandet på Intersport i Mora och oj va bra det var att få se hur man springer....här fick jag verkligen se hur mycket jag pronerar! Det syntes så tydligt när man fick se det i slow motion... Så för mig gäller en bra uppbyggd sko med rejält stöd:) ja, så det blev en uppgradering till årets modell av Asiscs Gel Kayano! 

Nya pjuksen! Så synd att de jag köpte förra året krympte lite, lite i tvätten efter Salomon Trail...annars hade de nog funkat några rundor till! 

Skulle bara ta en liten testrunda men fick ihop 10,4 km...tuffade på upp till Byråsens topp och sen ner igen! 5 km upp tog 40 minuter och 5,4 ner tog 33 minuter:) lite skillnad! 

Nu får det bli en cola och rota fram den där Daimen som ligger och ropar på mig i skåpet:) 
Ha en fin kväll! 
-Linda-



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar