23 april 2014

Åkt släpvagn!

Ikväll är det kvällen efter kvällen före...huamig va trött jag är! Igår hade vi avslutningsfest på jobbet och jag är inte längre van vid att: 
1, dansa i högklackat en hel kväll! 
2, partaja till sena timmar...
3, barhänga....jag har nog helt tappat det här med att barhänga haha

Men vilken rolig kväll det var, tack alla inblandade:) 


Eftersom jag är lite trött (och kanske lite sliten) så hittade Niklas på att vi skulle åka ut till Hånäset och köra ved.... Oh, the ved! Det var väl inte det roligaste vi kunde hitta på på eftermiddagen men jag bet ihop och drog ris och kånkade vedkabbar....fick ju åka släpvagn iaf:) 

Nu blir det en Billys och ett glas Cola i väntan på att kvällens avsnitt av Greys drar igång! 

-Linda-




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar