31 mars 2014

Skogaholmsmacka!

Ikväll börjar det, Biggest Loser på 7an:) jag gillar verkligen att kolla på Biggest och följa deltagarnas resa och hur de utvecklas! Sån inspiration:) 

Jag följer inte någon kost "slaviskt" utan jag äter det mesta jag vill och drar ner på kolhydraterna, det funkar för mig....men så igår, efter frukost: tryckte i mig inte bara en utan två skogaholmsmackor med smör och ost efter avklarad frukost till morgonkaffet....det har inte hänt på evigheter kan jag lova:) och tur är väl det, om jag skulle göra lika varje söndag.... 52 veckor om året så skulle det bli 104 (!) mackor extra!! Hm, i wonder if i need them?! Ett ganska bra tankesätt att undvika onödiga godsaker eller liknande...en godsak i veckan ger 52 om året eller än värre, en om dagen blir hela 365 stycken!

Så för mig funkar, äter vad jag vill/drar ner på kolhydraterna och äter bra mellisar:) så med andra ord är den tidigare obligatoriska Daimen i skrivbordslådan utbytt mot cashew- och paranötter...på riktigt:) 

-Linda-

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar