4 mars 2014

Bita ihop!

Jag och Helmer har haft en dag på hemmaplan idag:) skönt med en ledig dag lite sådär mitt i veckan! Fast ledig...tvättat kläder, vädrat täckena, bäddat om i sängarna, handlat mat och varit ut till Hånäset för att hämta lite grejjer till helgen:) jag ser det nog mer som att byta sysslor...

Hann med ett lite lättare pass på gymmet  på eftermiddan, sänktes av en miniförkylning på eftermiddan igår så jag tog det väldigt lugnt idag! Men hur kan man bli förkyld & febrig i bara några timmar? Igår när jag kom hem frös jag och huttrade, sov på soffan i en timme och vaknade till av en klassisk dundersnarkning med tillhörande ryck...sen var det liksom över?! Måste ha varit dundermediciner i Treon jag tvingade i mig på jobbet...uschiannemej va jag ogillar värktabletter och sånt där, men ibland måste man så då är det bara att bita ihop! 

Absolut noll koll på håret...AKA ledig dag:)

Men, nu är jag kry igen och det bästa är ändå att ha en alldeles nybäddad säng med vädrade täcken att krypa ner i till kvällen! 

Ha en fin kväll, 
-Linda-

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar