2 mars 2014

Vilken helg!

Den här helgen har riktigt rusat iväg och imorgon är det redan dags för måndag igen! Helgen inleddes med födelsedagsfirande, nåja iaf namnsdagsfirande, för mig och sen har jag jobbat både lördag och söndag....att jobba helg under Vasaloppshelgen är sannerligen speciellt :) Nervösa "vasaloppor" som glömmer det ena och det andra i sitt boende, priset tog nog de som lyckades glömma ett gäng skidor och pjäxor i stugans torkskåp! No worries, de hämtar sakerna när de ska åka Birkebeinerrennet om nån vecka, tur att deras rumpor sitter fast haha...jag kanske inte ska säga så mycket som hann med att nervös-kissa både en och två gånger innan premiären i Tjejvasan :)



Hann med ett träningpass på hemmaplan i helgen och med Helmer som assistent kan jag lova att uppfinningsrikedommen är stor....jag förvandlades både till tunnel och till kojja:)

Spontankoja under plankandes mamma:)

Ha en fin kväll!

-linda-

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar