26 februari 2014

Valla och såntdär!

Vilken dag! Jag hann jobba i dryga timmen innan de ringde från dagis till Niklas.... Helmer hade ont i magen och verkade inte må så bra! Så vad gör man då med mig på Kläppen och Niklas nånstans i Sälenfjällen...man ringer in farmorn och farfarn som tack och lov kunde rycka ut. Jag jobbade på fram till lunch men sen ilade jag hem för att "lösa" av farmorn och puh, magontet hade redan då försvunnit och faran var över! Peppar, peppar för att vi inte ska få magsjukan! Fya mig!!

Smet iväg till gymmet efter middagen och det är faktiskt ganska skönt att ha klarat av vinterns längdmål så att man kan hitta till gymmet lite oftare igen:) även om det är kul med längd och väldigt bra träning så är det allt ett litet meck med valla och såntdär:) 


Over and out! 
-Linda-

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar