11 februari 2014

Tre-rätters!

Jag och Helmer har haft en ledig dag och  vilken dag! Sovmorgon till halv nio (hör och häpna) låååång frukost (Nix, ingen ironi) barnvagnspromenad i något som kändes som vårväder och den mest rafflande sprintfinal jag någonsin sett! Det är tur att ingen ser när man ömsom krampar i soffan ömsom hoppar upp och väldigt ivrigt hejar på/muttrar för att det verkar gå åt helsike:) men vilka medaljörer, hurra! 

Sen var det dags för ett pass på gymmet, först träning för mig och sen coacha ett kettlebellspass:) gu va gött att få träna lite och känna att man orkar...eftersom det intogs en tre-rätters middag igår så fanns det nog en del att nöta bort:) 
Vi (kollegorna) käkade på Restaurang Tranan igår och vilken mat:) så himla gott! 
Jag rekommenderar varmt ett besök här!! 

Löjrom till förrätt....

Renfilé med hjortronchutney (to die for) och friterad mandelpotatis....så gott! Jag hade kunnat äta chutneyn med sked, i tell ya! 

Crème brûlée till dessert....att den åts efter kl tio på kvällen hindrade den inte från att landa som bomull i lilla magen! 

Ha en fin kväll 
-Linda-

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar