2 februari 2014

Backat 1,3!

Körde ett milpass på längdskidorna igår och jag börjar väl inse att man kan inte ignorera tanken "hm, undrar om jag behöver valla idag?! Näe, det går nog ändå" jag borde ha vallat! Det är inte kul att saxa uppför varenda backe...Näe till nästa tur ska det vallas:) 

Efter passet hoppade jag upp på vågen och den visade -1,3 kilo sen sist...nån gång runt jul:) detta utan att jag ändrat så himla mycket, jag har "bara" dragit ner på kolhydraterna och varit väldigt noga med mellis och att inte äta skräp mellan måltiderna...det funkar tydligen:) tänk på att både jul och nyår har passerat under den här perioden och de är ju inte de nyttigaste tidpunkterna på året! 

Ett bra tips på om du vill hålla koll så att du äter rätt är appen Lifesum! Den räknar ut hur mycket du bör äta varje dag, sen knappar du in vad du äter och vips så ser du om du ligger bra till eller inte:) 


Ha en fin kväll! 
-Linda-

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar