29 september 2013

Har, borde och gör!

Vi har:
Grillat korv i Hånäset! 

Tagit hem en hel del matvaror från Hånäset, nu är alltså skafferiet (och vinkylen) här hemma ännu fullare...det är som min mamma skulle säga "darrfullt!"

Lagat supergod kycklinggryta till middag! 

Helmer och jag har mätt en massa saker med tumstocken...allt var 8 9 8 långt:) allt från min fot till tv'n! 

Jag borde: 
Tvätta
Diska
Fixa matlådor
Städa tvättstugan...the bomb room! 
Rodda dagisväskan och Helmers kläder tills imorgon 

Jag gjorde misstaget att sätta ner rumpan i fåtöljen och det gör att alla borden känns lååångt borta:) jaja om fem minuter tar jag tag i alltihopa...fast prio 1 blir tvätt! I veckan blir det en hel del resande, Århus på mässa med jobbet och Prag...resa med jobbet! Och till det klassiska dilemmat, vad ska man ha på sig? 

Sista grillningen för i år?! 

Ha en fin kväll! 
-Linda-


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar