23 september 2013

Bränner på "klinkan"

Ikväll är en såndär kväll när man sitter i soffan, fötterna uppslängda på soffbordet och kikar på tv... Jodå, för jag slog ner rumpan för typ fem minuter sen och det är några minuter kvar tills tvättmaskinen plingar....så nån minut soffa hanns det med ikväll:) 
På rumpan bränner Tigerbalsamet, jag är så himla stel i högra sidan...att stående tippa överkroppen i sidled till höger nemas problemas men åt andra hållet! Stopp efter några cm och så "drar det" i högra skinkan som tusan, hur får man loss det här?? Har varit så i drygt en vecka och jag tror inte att lördagens race hjälpte till....tips? 

Nu överger jag tv-soffan...Duck Dynasty kanske inte är det intressantaste jag sett haha 

Ha en fin kväll! 
-Linda- 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar