14 september 2013

Grundkursat!

Åhåjaja vilken dag! Full fart...men så roligt! Idag har jag varit på del 1 i X-fit grund-utbildning på TRIM:) att gå igenom övningar och dela upp dom i olika bitar för att sen nöta, nöta teknik, superkul:) Kanske bör tillägga att jag (so far) inte är superbiten x-fit utövare utan ser det som ett bra komplement till min övriga träning!

Körde en hel del skivstång och övade bl a på att tappa stången, bakom och framför kroppen! 

Och dom där pullupsen...tillslut ska jag fixa dom utan gummiband! 

Kvällens middag blev pulled pork fast på älgkött, gu va gott! Enkelt att laga och väldigt gött:) 


Nu får det bli soffan, imorgon fortsätter grundkursen i x-fit! 

Ha en fin kväll:) 
-Linda-




 

3 kommentarer:

  1. Grym du är! Önskade att det fanns sån träning här i byn...
    Kram K

    SvaraRadera
  2. Jag älskar pulled pork! Kan du dela med dig av ett bra recept på att göra det på älgkött?

    SvaraRadera
  3. Tack! Det är verkligen jättekul, skulle passa dig Karro:)
    Linnea, inlägg kommer med recept!

    Kram på er!

    SvaraRadera