15 september 2013

Del två!

Idag fortsatte grundkursen i x-fit på Trim:)  jag kommer att bli fåordig i det här inlägget för jag är så trött....har bäddat ner mig i soffan och tänker inte flytta på mig förens det är läggdags! Men åh så kul och inspirerande!

Något att jobba på! L-sit, en fot ovanför golvet gick bra och den andra lättade nästan...

Avslutade dagen med en wod...12 ryck med stång från golv till hakan, 15 armhävningar och 20 situps! Så många varv i ovanstående som möjligt på 12 minuter...
Jag hade ingen energi kvar och kroppen och kände mig helt slut redan innan vi körde igång! 

Typ så här slut...

Situps! 

Jag hann 4,5 varv på 12 minuter så jag är nöjd! Iaf för att ha varit helt slut innan vi körde igång...

Tack för en jätterolig helg TRIM! Om ni ursäktar så tänker jag hålla horisontalläge kvällen ut:) fler bilder hittar du på Trims facebooksida: Träning i Malung

Imorgon är det måndag och nya tag:) 
-Linda-

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar