11 januari 2014

Welcome to Dalarna!

Vi är i Hånäset...njuter av att umgås "the easy way" dvs i underställ, lång frukost och lång fika på det! Grabbarna åker skoter, hämtar ved och grejjar samtidigt som jag passar på att ta en promenad Hånn runt...i en dm nysnö. Puls i dubbel bemärkelse....

Tyst, lugnt, några nyfikna domherrar, en envis hackspett och snön singlar långsamt ner...här laddas batterierna kan jag lova! Det är bara ibland som jag tycker att det är lite läskigt typ som när jag kommer på att jag är alldeles ensam långt ute i skogen...tänk om jag skulle få se nån/något i bakgrunden när jag meckar med en selfie?! 

Å här då...pannlampa, Helly Hansen och utedass....Welcome to Dalarna, eller?! 

Nu, ett glas vin framför brasan...de e jag värd:) ha en fin kväll! 

-Linda-

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar