1 januari 2014

Året som gått!

Hur ska man kunna sammanfatta året som gått, jag bläddrar igen bilderna jag fotat och inser att det är så otroligt mycket som hänt...eller kanske jag som fotat mycket :) 
Men jag gör ett försök; 

Januari, kallt och vackert! Jäkligt kallt tom! 

Vackra Hånäset:) vi spenderar nästan varje ledig helg i lilla stugan, underbart! 

Februari, tar en sportlovsdag på Byråsen.

Mars...underbara vårsol, välkommen! 

April, bar asfalt och årets första cykeltur! 

Maj, lilla familjen på solsemester på Cypern! Lyckat och en massa lärdomar...till våren far vi nog igen:)

Juni, sol, midsommar och sommaren drar igång på riktigt! Vi flyttar ut till Hånäset och bor där i nästan sex veckor...sex veckor med handdisk och mycket grillad korv! 

Juli, sommarbröllop i dagarna tre! 

Augusti...11 tjejer på hästresa på Island! 

 September, jag och moster Carola springer Salomon Trail 21 km.

Oktober, reser mycket med jobbet! Både Danmark och Prag hinns med:) 

November, längdpremiär på Kläppen...coachad av morn:) 

December och jul...en succé! Ingen var rädd för tomten dock lyste allas ögon av förväntan...kanske mest hos "tomten" själv:) 

Näst sista bilden från förra året...så söt! 

Under 2014 kommer jag att fokusera på att tänka positivt, hänga med mina grabbar och att köra på "att man kan om man vill". Hoppas att du också får ett underbart år!

-Linda-

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar