5 januari 2014

Samlade!

Lilla familjen är samlade igen efter en helg på varsitt håll! Pappan har åkt skoter i Gördalen, Helmer har bossat runt på mormorn och morfarn på Blästheden och jag har jobbat och haft lite egentid:) 

Jag och Camilla hade bestämt date i fredags så vi åt middag på Faster Majkens på och gick på bio, trevlig som tusan med mat på restaurang och film på bio! Vi kollade på "100åringen som klev ut genom fönstret och försvann" och jag kan säga att köpa med filmgodis till den här filmen behövs inte, man hinner inte tugga särskilt mycket mellan skratten :) även om mitt bio-sällskap passade på att ta en powernap mitt i filmen! 

Nu, dags att krypa ner hos dom två, den stora skulle bara natta den lilla men det var ett tag sen....

-Linda-

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar