2 januari 2014

Fasta?!

Jag gillar att läsa om träning, få tips på nyttiga recept och liknande så jag brukar varje månad köpa tidningen toppHÄLSA. Nu ikväll satt jag och bläddrade i förra numret och ramlade över ett "typiskt" test, Hitta din superfasta! Jag har redan en lite avig inställning till det här med att fasta men jag tänkte "det skadar inte att se om jag bara är hittepåig" 

Så, penna fram och papper och gissa vad mitt resultat blev?!

Näpp, periodisk fasta är visst inget för mig?! Who knew?! (Läses ironiskt) med tanke på att mitt humör åker ner i lilltårna om jag inte äter frukost och jag får humör a la argbigga så är det bäst för mig (och omvärlden) om frukost intages:) 

På slutet har jag kört en hel del recept från 56 kilo-appen! Lättlagad lchf-mat:) gott, smidigt och passande för min "fasta" 

Finns i AppStore, kostar nån liten krona men det är den värd:) 

-Linda-

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar