27 januari 2014

Ett tufft beslut!

Under flera veckor har jag känt att jag "inte hinner med"! Åker jag tidigare till jobbet för att åka längd får jag dåligt samvete för det, stannar jag kvar efter likaså...melodin att träna före/efter jobbet låter jäkligt fint men 100 gånger så svårt att få till! Lägg därtill att vara borta hemifrån 12-13 timmar om dagen, det är inte min melodi....jag hade en plan på att åka minst 30 mil tills nu men "regnperioden" slog min plan i spillror....

Nej, det här med att vara anmäld till Öppet spår tyngde ner mig rejält!

Så, jag har bestämt mig! Jag ska inte åka Öppet spår...jag har bytt lopp till Tjejvasan istället! Tjejvasan är tre mil och med mina (hittills) ihopknåpade 18,4 mil känns det helt görbart:) och som om det kommer att bli ett roligt lopp! 

Vikten som legat på mina axlar de senaste veckorna är borta och plötsligt ser jag fram emot Vasan...kul! 

Nu, en kopp the gött avslappnad i soffan...ibland blir det bra när kroppen får bestämma över knoppen:) 

Ha en fin kväll
-Linda-

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar