7 november 2014

Tunga lyft kräver?

Tunga lyft kräver vist lyftarskor, eller hur? Och vist var jag väl värd ett par lyftarskor:) speciellt efter som jag lyckades köra halva passet med linnet ut och in haha så blir det när man stressar in i sista sekund! Det bjur jag på:) 

Dagens styrkepass var superkul but the teknik...det är en bit kvar tills det blir klockrena lyft och ryck! Skam den som ger sig:) Jag har en aning om att det kommer att kännas i armar och rumpa imorgon...

Kolla bara så snygga:) 

Nu har lugnet lagt sig, ljusen är tända och man skulle kunna tro att merktassn bor här:) Helmer har redan somnat för kvällen och Niklas har "smitit" iväg till polarna så ikväll är det jag och idol! Ikväll gäller det att hålla lite span, en av mina vänner har lyckats vinna biljetter till idol-finalen:) hoppas att de presenterar vinnarna snart! Grattis, det var du värd!! 

-Linda-

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar