3 november 2014

Instresseklubben!

Tog en chansning och åkte ner på gymmet och turligt nog (eller givetvis) fanns det platser kvar på kvällens x-fit pass:) ovetandes om vad dom väntade hängde jag på...

Passet var upplagt som ett stationspass med sex stationer och en minuts jobb på varje...och vi började med 4 burpees innan vi fick köra igång med den "riktiga" stationen! 
Stationerna var:
Thrusters 
Push-press
Front Squats 
Split jumps
SDCHP
Burpees
VILA 

Ett varvs jobb och fem minuters vila och sen på’t igen! Som om inte det vore nog så avslutades passet med en Tabata sit-ups:) It will be fun they said haha!! 

X-fit (cross fit) är kul träning och nu i efterhand känns det jäkligt bra, första träningsdagen för veckan:) jag lovar att Niklas uppskattar mina moves i vardagsrummet när jag går igenom övningarna varje gång jag kommer hem från ett x-fit pass haha instresseklubben antecknar:) 

-Linda-



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar