17 november 2014

15 pluttar och x-fit!

Efter 15 pluttar non stop och en rejäl spark i baken tog jag mig ur soffan och iväg till kvällens x-fit pass på Trim...och vilket upplägg! Kolla bara: 


Första omgången, burpees och over head squats (30 kg) var en riktigt pulshöjare och finally (!) börjar jag känna mig lite säkrare på ohs:) men seriöst, burpees?! När blir man bra på dom då?? 

Omgång nummer två...sällan har det varit så jobbigt med armhävningar, det tog bara slut och armarna blev till gelé! Det tog mig 11 minuter att köra igenom andra omgången och efteråt var jag rejält slut...stupslut! Fy så gött:) 

Men hörni, no worries! Jag tänker inte försöka frälsa alla med att x-fit är bästa träningen, den bästa träningen är fortfarande den man gillar och som blir av:) 

-Linda-

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar