12 november 2014

En trippel!

Idag på gymmet bestämde jag mig för att ge mig på Grace igen, men den här gången med rx-vikten 42,5 kg! Tidigare har jag kört Grace på 30 resp 38 kg och på tiderna 4,40 och 4 min blankt...men idag fick jag bita i ordentligt och ta i! Fy f*n va jobbigt...hade jag tagit i lite mer hade jag nog kissat på mig haha det var mycket tyngre än förra gången fast det "bara" skillde 4,5 kg! Tekniken gav vika och jag tappade stången två gånger, båda gångerna när jag hade ca 1 dm kvar av just den repetitionen...så idag stannade tiden på 5,37 på 30 reps och 42,5 kg. Om jag är nöjd, nja kanske inte just nu. Om jag lärt mig något, oh ja...övning ger färdighet och nästa gång är det 5,37 som ska "jagas"! 

Efter Grace laddade jag om för dagens cykel och Function...så, en bra träningsdag med andra ord:) och ja, jag somnade när jag nattade Helmer.

-Linda-

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar