10 november 2014

Jag tappade hakan:)

Idag efter middagen berömde jag Helmer för hur duktig han varit som ätit mycket mat.. -Va duktig du var som åt så mycket mat Helmer. Svaret blev, -varsågod mamma! Så skuttade han iväg till soffan för att inte missa en sekund till av Pelle Kanin:) kvar kan jag lova att det stod en mamma som tappade hakan och som blev alldeles varm i hjärtat<3 

Kvällens x-fit var ett riktigt killer-pass, blodsmak i munnen och ömmande hals! Började med teknik och styrka i overhead squats:) sen körde vi dagens wod...

5 varv av : 
10 kb swingar/10 goblet squats

Och för varje gång man satte ner kettlebellen på golvet fick man 3 burpees som "straff" och sen fick man fortsätta igen! Det var tur att vi hade max 6 minuter på oss annars hade jag nog vart kvar där än... Herregud så jobbigt det var, pulsen rusade iväg och underarmarna kändes som Karl-Alfred armar!! Och just det, kettlebellen vägde 24 kilo....jag skrapade ihop fyra varv och lika många sets med burpees.

Men när det har gått en stund och när man pustat ut ordentligt och känner "ja, det här kan jag göra igen" då är man nog fast haha 

-Linda-

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar