15 december 2013

Skinkgås!

När det stod mellan dokumentär på tv eller att köra ett träningspass i tvättstugan var det ett enkelt val:) 

Jag körde 4 varv bestående av: 
10 enharmssvingar per arm - 12 kg kb
10 butterfly situps
10 smala armhävningar 
20 Air squats

När varven var avklarade körde jag plankan, 1 min vanlig/30 sek sidoplanka per sida och avslutade med 1 min vanlig....som om inte det här var nog så tränade jag teknik på att stå på händer, men fy så feg jag är! 
Jag vågar inte "kicka upp" för att jag inte tror att mina armar orkar, om Niklas håller i mina fötter (på väg upp) är det inga problem, allt sitter i huvudet...nöta nöta:) 
Det hela slutade med att jag ramlade ner i sista försöket och bröt ut i ett skrattanfall:) 




Nu, skinkmacka med senap...ha en fin kväll:) 
-Linda-

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar