3 december 2013

#julbord

Ikväll har det avnjutits ett underbart julbord på Gammelgården i Sälen! Att redan i entrén mötas av tända ljus, en brasa som sprakar och en varm glögg bådade gott:) ja, och det att vi var barnfria på restaurang...jag älskar min son men det är lite lättare att sitta ner, njuta av maten och avsluta meningar när han är hemma<3 

Jag menar kolla in det här sillbordet! I love sill:) godast var Husfrusillen, måste googla och kolla om jag hittar receptet. Vore kul att ha en "ny sill" på vårt julbord i år:) 

Så mycket gott, mina favoriter på julbordet är lax och ägghalvor (och Karelius sylta såklart!) så här blev det en tallrik eller två:) 

Julstämning deluxe! 

Väl hemma nöttes vi av en nöjd morfar som barnvaktat Helmer, mycket nöjd morfar tom! 

-Linda-

1 kommentar: