17 december 2013

PR! PR! PR!

Tisdagar är min dag på gymmet, dels för att leda mitt kettlebellpass och dels för att träna själv....så idag hann jag tom träna innan passet, jag har inte samvete att stanna kvar efteråt nu när jag varit borta så mycket hemifrån. 
Hoppade in i crossfit-boxen och lyckades iaf få ihop en träningshalvtimme:) 

Körde Thrusters, smala armhävningar (jobbar på triceps) och rumplyft (nöta lite på magen) på bänk och lite pullups....de va väl sjutton va svåra de va att få till, men jag ger inte upp! 

Så, nu till mitt PR....marklyft! Håll i dig nu, jag lyfte 95 kg!!! 95....95 jäkla kilon! Tjoho så gött, jag fick lov att kontrollräkna flera gånger för att se om det verkligen stämde....

Att avrunda det hela med ett fullsatt kb-pass var sista pricken över iet:) 

Ha en fin kväll,
-Linda-

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar