26 december 2013

Harang på harang...

Jag har ett humör, stubinen är lång och brinner ganska långsamt men när den nått vägs ände...huamig! Det drar ihop sig likt ett åskväder och fram kommer den där lilla, lilla arga tanten som finns inom mig och som står med armarna i kors, arga ögonbryn och en djup bekymmersrynka mellan dom tidigare nämnda....fy rutti för energitjuvar! 
Den där lilla tanten drar harang på harang på passande kontringar men jag håller henne tillbaka, i allafall för stunden...

Nej, tacka vet jag för att fokusera på rätt saker och borsta av sig energitjuvarnas påhitt! Imorgonbitti hoppas jag att den där tanten får sig ett längdpass innan jobbet...då försvinner hon nog för ett tag. Alarmet är ställt på 05.15, vill man hinna saker före jobbet gäller det att gå upp i tid:) 

-Linda-

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar