4 december 2013

Frågan jag väntat på!

Ikväll kom den, den där frågan som jag funderat på om inte skulle komma men inte vetat vad jag ska svara på.... Jag menar, vad säger man?

Anyway...jag och Helmer duschade ikväll när han plötsligt pekar mellan mina ben och säger "men mamma, va är det där?!"
Lika paff som jag blev bubblade det upp ett skratt inom mig haha lyckligtvis lyckades jag undanmanövrera det hela med en motfråga "men du, ska du ha lite tvål och tvätta magen?" -det funkade och jag slapp undan frågan, men en dag då måste jag nog att få svara på den...

Min bestämda lilla goding <3

-Linda-


3 kommentarer:

  1. Varför undviker du frågan? Fattar inte alls. Är syftet att ungen ska bli mer nyifken, eller att han ska lära sig att det är något man inte pratar om?

    SvaraRadera
  2. Haha, det fanns inget syfte! Bara att mamman tappade hakan en kort stund och inte hade ett svar på "rak arm" Tills nästa gång finns det ett svar :)

    SvaraRadera
  3. Hahaha så sött =) Du får plugga in ett bra svar =)
    Kraam

    SvaraRadera