13 juli 2014

Löprunda och löparmage!

En löprunda fick bli ett bra "passa på" mellan skurarna:) kände mig stark i dryga tre km och sen bara "nöp" det till! Hej löparmage, huamig! Sänkte tempot och tog mig hem (jag tog Hånn runt så jag hade koll på hur långt det var hem) men tur att jag tog en knappa fem km lång runda...annars hade det nog blivit en tur till skogs! Sjukt irriterande...

Struntade i duschen och slängde mig i sjön istället, urskönt och lite svalare temp. eftersom det både blåst och regnat idag.

I fredags var vi hos Niklas chef på "semesterfest" och efter middagen tog vi en båttur på älven....kolla här va fint det var! Underbart:) 

Solnedgång i väst...

Finaste hängbron och månen på väg upp! 

Kraftstationen, månen och stilla vatten, vackert! 

Ha en fin kväll! 
-Linda-


1 kommentar: