11 november 2013

Tre nålar....

Förra veckan gav jag upp mina försök med Linnex/varm vetekudde/massage ja, you name it och ringde till Jani! Så idag var det dax för min tid, tur att jag bokat en eftermiddagstur och att Niklas hann hem från jobbet, mitt i vabbandet. 
Jag kommer dit, undersöks och det knäpps i nacken, vänster skuldra och sen plockades nålarna fram...för första gången i mitt liv så fick jag akupunktur! Jani satt tre nålar i ryggen och sen klämdes det på ömma muskler...väldigt ömma! Vilken skum känsla, först ett stick och sen domnade det liksom bort...
Men, nu känns det bättre:) äntligen! Jag ska dit igen om två veckor och fram tills dess har jag två övningar att köra: att sträcka ut höftböjaren och baksida lår...det ska jag nog fixa:) 


Gav mig ut i blåsten ikväll på en runda, lufsade 6 km och va skönt det var:) och ett måste dom här mörka kvällarna är ju reflexväst...man syns verkligen inte utan den. Och ni bilister, blinkers...dom sitter inte där för syns skull! 

-Linda-


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar