27 november 2013

Lyckat!

Jag ska erkänna, det var inte helt lätt att skutta ur sängen imorse...men jag bet ihop, petade i några extra russin i morgonens havregrynsgröt och gav mig iväg till Kläppen! 
Så gött det var att komma ut och att redan vid halv åtta klarat av 6,6 km i längdspåret:) åh det var så fina spår, skönt väder och ett bra mycket bra sätt att kicka igång kroppen på! 

Noppa -jag snodde din bild:) fint va?! 

Den här låten fick inleda längdpasset, in och lyssna...den är så bra:) 

Och ja, såklart har jag lyckats glömma väskan med kläder, necessär, plattång, hårspray och allt annat för att fixa sig...den står så fint i omklädningsrummet på jobbet! Suck...jag tyckte väl att jag hade mer saker med mig till jobbet än hem. Jaja får bli morgonfix på jobbet imorgon, då kanske jag kan snooza fem minuter extra:) 

-Linda-

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar