5 november 2013

The besvikelse!

Åh, the besvikelse! Åh, the lite lätt panikartade! 
Så här är det...förra veckan beställde jag ett par byxor från Clarks, ett par svarta, snygga brallor:) Har väntat och väntat (och väntat) på att de skulle komma och idag kom dom! Öppnade paketet och vrålivrig över att prova hoppade jag i dom...men what the heck, jag fick upp dom till låren och sen var det stopp...japp tvärstopp!  

Jag lovar att det var tusen tankar som for genom huvudet...ett par byxor i medium och jag får upp dom till låren! Men sen kollar jag lappen...jag har fått ett par i xs, alltså extra small och ja, helt plötsligt var det inte konstigt att jag inte fick upp dom längre än till låren! 
Imorgon blir det ett samtal till Clarks och jag hoppas verkligen att det finns kvar ett par i medium och att leveranstiden är kortare än en vecka!  

Snygga eller hur?! (Blid från Clarks på Instagram.)

En numera storlekslugnad, 
-Linda-


1 kommentar:

  1. Det var snygga brallor! Förstår att du väntat ivrigt. Du kan väl hojta till när du får byxorna i rätt storlek o. berätta hur de är storleksmässigt, benlängd, kvalité? *vill oxå ha*

    SvaraRadera