7 november 2013

I ugnen och the plan!

I ugnen bakas en plåt med fröknäcke, jag är verkligen hooked på det! Så himla gott...favoritpålägget är mosad avokado och lite flingsalt uppepå, mums! 

Imorgon ska Niklas lämna Helmer på dagis så jag hinner på gymmet en vända innan jobbet, en av dom största utmaningarna blir att ta sig upp och inte snooza bort tiden!

Planen får bli, 
1, att redan ikväll packa väskan med morgondagens jobbarkläder! 

2, lägga fram träningskläderna...helst i den ordning dom ska kläs på:)

3, frukost måste jag ju ha innan träningen...får nog bli att ladda kastrullen med ägg redan ikväll, då kan jag bara glida förbi hällen och klicka på plattan:) 

4, planera träningen...ja, det får bli intensivt och ett dryga halvtimmes långt pass. Ett upplägg som jag gillar är att köra 1 min jobb, 15 sek vila och varva 6-8 övningar...det får det nog bli! 

Nu, ljummet fröknäcke och en kopp the...vardagslyx! 

Ha en fin kväll! 
-Linda-


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar