28 januari 2015

Intensiva dagar!

Dagarna rusar förbi och tiden bara flyger iväg...igår avklarades 10 km, eller ja, en mil på längdskidor:) efter helgens horisontalläge så säger jag bara -tjoho, vinters första mil är avklarad! hm, att morsan hunnit få ihop 50 (!) mil är extremt bra jobbat! 


Men jag undrar jag...den här vintern har jag (typ) gett upp vallandet och kör på tejp men det verkar som om allt (ja, nästan allt) glid har försvunnit. Om jag glider lite sakta så hugger det liksom stop under skidorna och färden tar slut...riktigt irriterande! Finns det någon tejp-expert där ute? Ska det vara så här?! 

Efter träningspasset var det dags för middag på Karelius Kött & Deli! Förrätt-råbiff...en ny bekantskap för mig och jag gillar den:) 
Varmrätt-klassisk ryggbiff med bea:) 

Efterrätt....kolla in plankan:) hallelujah-moment! (Perfekt efter ett längdpass) 

Idag har vi kört hikeat och kört offpist med ledningsgruppen på jobbet, vi testade några nya pister som finns i framtidsplanerna! Vilket landskap och det finns verkligen hur mycket snö som helst...eller ja, den går iaf upp till midjan:) 

Snö i massor! 

Det var riktigt skoj och trixigt att köra offpist...för att inte tala om svettigt! 

Och ja, jag får väl säga att kvällens pass på Trim var en väldans bra avrundning på två mycket bra dagar! 

-Linda-

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar