1 januari 2015

Ett bra avslut!

Ett bra avslut på ett bra år:) jobbade fram till lunch och sen åkte jag och Annica slalom i några timmar! 

Så skönt väder, några plusgrader och sol...nästan vårväder! 

Kolla så fint...här laddas batterierna kan jag lova! 

Sen hem och svira om till kvällens middag:) en god tre-rätters i goda vänners lag! Vips hade klockan närmat sig tolv och det var dags att gå ut och skjuta lite raketer, t o m Helmer var vaken över tolvslaget:) 
Väl hemma igen laddade jag hem Snapcam, appen som används tillsammans med selfi-sticken och då både bild och objekt blev väldans suddiga kommer jag inte att bjuda på någon av dom här haha men jag livar att de bjudit på många skratt under dagen! 


Idag har vi tagit det lugnt i soffan och köpt pizza...och finally kommit på att vi ska se Sons of Anarchy, säsong 1 & 2 är fixade så nu är det nära:) 

-Linda-

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar