7 augusti 2014

Checkat in!

Vi åkte från Malung direkt efter Helmers inskolning idag och jag lovar att han somnade innan vi hunnit uppför Lia-backen...sen sov han till Grums! Dvs en tupplur på nästan två timmar:) i Grums blev det fikapaus innan vi for vidare mot Götet! Dryga 2,5 timmar senare var vi framme (jag körde och dessutom i Göteborg trots spårvagnar och bussfiler haha) och parkerade utanför hotellet...och det utan att Helmer klagat en enda gång så vi kunde köra på hela vägen:) resan ner gick mycket bättre än vad jag vågat hoppats på! 

Rummets fönster vätter mot en stor korsning vid Centralstationen och dom här två har varit positionerade flera gånger under kvällen...det är många polisbilar och spårvagnar att hålla koll på!

Kvällens middag blev på The Palace, bra mat på en schysst uteservering och lagom promenadavstånd från hotellet. 

Jag åt en suverän svamprisotto med parmaskinka...omg så god! Nu måste jag hitta gula kantareller så att vi kan laga detta hemmavid:) 

Nu vilar vi på hotellet, hör Way Out West i bakgrunden och laddar inför morgondagen! 

-Linda-

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar