27 augusti 2013

Gymmet har stängt!

Åh vilken dag! Inledde dagen med Fjällmässa i Mora där vi (Kläppen) träffade massor av arbetssökande inför vintern...det passerade ca 1200 pers på mässan under dagen, ja alla pratade kanske inte med oss men vi hann iaf träffa måånga:) så, nu ska ansökningarna läsas och vips så är processen igång! 

Fick lov att passa på att åka till gymmet en sväng på kvällen, egentligen skulle jag springa ute men jag passade på innan gymmet stängde för att slutföra renoveringen. Nu har det stängt och öppnar inte igen förens premiären på lördag! Gu va kul det ska bli:) så mycket nytt och skoj!! På lördag kommer jag att köra ett 25 min cykelpass i NYA cykelsalen och sen ett 25 min kettlebellpass, däremellan ska jag instruera i....ja, det får bli en suprice på lördag:) kom förbi vetja, det öppnar 14.00!!

Kvällens sällskap: skivstång, stepbräda och matta...det räcker för jobbigt det blir det:) värmde upp med 3 km löpning i varierad lutning...

-Linda-

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar