17 augusti 2013

Cykelvasa och Gustavs!

Igår agerade jag och Helmer servicebil åt sotarna som cyklade 45 km Cykelvasa! Jag fick frågan om att hänga på när jag var på Island men då fanns det inte en millimeter i min kropp som ville åka...igår när vi stod vid starten var känslan annorlunda! Fasen va jag ångrade att jag tackat nej:( men men, jag tar det nästa år.... 

Så här ledsen var Helmer när pappan trampat iväg...men lite stenkastning senare var humöret på topp igen! 

Tyvärr så bröt Niklas vasan pga av att cykeln gick sönder, sprinten som gör att framdäcket sitter i dämparen helt plötsligt hade lossnat...tur att han såg det innan det blev en jättevurpa! Men han var arg som ett bi ändå...så där åkte vi, från oxberg till Mora med "tysta leken" i bilen! Till saken hör att det var min cykel han hade....min cykel är numera ur funktion alltså:( 

Nu laddar vi upp för en middag på Gustav Bar och Grill:) 

Toppen är inköpt på Altityd idag...så fin och på rea, en bra kombo! 

Ha en fin kväll! 
-Linda-

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar