16 september 2012

Skogstur eller enkelriktat?


Som den fegis jag är så vågade jag mig inte ut på en tur i skogen, jag menar först ut i skogen och sen vända om och springa hem igen, huvvamig! Niklas fick skjutsa upp mig till toppen av Byråsen för att jag sen skulle få ta mig hem för egen kraft. Jag bad honom dock att tuta ett par gånger på vägen ner, ifall det var "vilda djur" ute (läs björn, järv, varg...ja egentligen alla djur utom då kanske hare?) Behöver kanske inte ens förklara blicken jag fick av honom.... Springturen gick bra, snudd på jättebra, rekordhastighet per km t.o.m. (!)  Kan lova att det känns i benen idag...Vem har förresten sagt att rekordtider måste göras på platt mark?

Dags att ladda om, idag är det Kettlebells på TRIM kl 18.00!

-linda-



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar