17 december 2014

Slalom, cykel och function!

Ibland får jag verkligen bita mig i läppen för att inse vilka fantastiska jobb jag har! Mitt jobb på Kläppen, utmaningar som får mig att växa och kollegor som får mig att skratta och trivas på jobbet:) jag menar...kolla in dagens pics! 

Hoppar i pjäxorna och drar iväg på dagens möte, minusgraderna bet i kinderna, solen var på väg upp och krispig luft fyllde lungorna:) lyx!! 

Dagens lunchvy från Toppstugan...man kan nog aldrig se sig trött på den här utsikten:) efter lunchen tog vi några åk på berget och jag lovar att backarna är kanonfina! Perfekta för julgästerna som kommer till helgen:) 

Och mitt andra jobb, att instruera på Trim...så fantastiskt roligt! Tack alla goa deltagare som kom på dagens cykel och function...njut av julen och tid med nära och kära så ses vi den 30e igen:) 

Och näe...det är inte optimalt att ha lugg när man tränar, idag gick den åt fanders redan under uppvärmningen på cykelpasset, men det bjur jag på:) 

-Linda-

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar