25 december 2014

God fortsättning!

God fortsättning mina vänner!
Igår inledde vi julafton med att åka till Kläppen för att dansa runt granen, träffa Trolle & Trolla och tomten… och den här dansen kring granen, nja not so mutch, det var tryggare att sitta i min famn och titta på J men sen kom modet tillbaka när det var dags att säga hej till Trolle & Trolla och få paket av tomten…..fast jag lovar att det mest intressanta på Kläppen denna dag var skotrarna, såklart!
Lite blyg och lite läskigt och hur har dom där trollen fått sina prickar i ansiktet?! 
Paket från Tomten...

Innan vi åkte hem hann vi med några rundor i snöhögen och x antal åk i rutschkanan på lekplatsen.

Efter Kalle Anka var det dags för kvällens knytis…alla som kom till oss hade med sig något att äta eller att dricka, ett perfekt upplägg för att ingen ska behöva fixa allt! Det var mitt uppdrag att fixa julskinkan och den slängdes in för griljering under Kalle Anka och fast jag tyckte att jag ”snålat” och köpt en skinka i minsta laget så finns det en hel del kvar, ja och av all annan mat också! Så ja, nu blir det sill och ägghalvor tills man storknar haha skinkan lär väl sluta som pizza-pålägg:) 
Tur att tomten hittade hem även till oss <3 
Hoppas att du har en mysig jul och får en bra fortsättning!

Kramkram
-linda-

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar